help
Bekijk per jaar Bekijk per maand Bekijk per week Bekijk vandaag Zoeken Ga naar maand
Professioneel aan de telefoon
Vrijdag, 01 November 2019

Een school wordt niet alleen bezocht door leerlingen en docenten. Ook derden, waaronder ouders, leveranciers, buurtbewoners, bestuurders, enz. telefoneren met of bezoeken de school. Het eerste contact met deze bellers en bezoekers zal op een professionele wijze en vanuit een klantgerichte attitude moeten worden verricht. Tijdens dit eerste contact vormt de beller/bezoeker zijn eerste en meest bepalende indruk over de school. Telefonistes, receptionistes, baliemedewerkers dienen zich dan ook bewust te zijn van de kwaliteitsverwachtingen welke bellers en bezoekers koesteren en hun eigen mogelijkheden om als visitekaartje vanuit de school op te treden. Ook wanneer het lastige of zelfs boze personen betreft.

De interactieve training 'Professioneel aan de telefoon en balie' werkt aan deze bewustwording en aan een professionele houding aan de telefoon en balie. De training biedt deelnemers praktische methoden en klantgerichte gesprekstechnieken om gesprekken aan de telefoon en balie, vriendelijk, bekwaam en behulpzaam af te handelen.

Onderwerpen

  • U werkt aan uw eigen klantgerichte vaardigheden, houding en uitstraling

  • U leert doelgericht te luisteren en spreken aan telefoon en balie

  • U oefent in het voorkomen van communicatiefouten

  • U oefent in het omgaan met weerstanden, boosheid of klachten van bezoekers en bellers

  • U leert zelfverzekerd op uw gesprekspartners te reageren

Doelgroep
Deze training is bedoeld voor telefonistes, receptionistes, secretaresses en baliemedewerk(st)ers werkzaam in het onderwijs en verder voor een ieder die in zijn/haar dagelijkse werkzaamheden binnen de school regelmatig via de telefoon of met bezoekers communiceert.

Praktische info

De cursus vindt plaats op 1 november 2019.
De kosten per persoon bedragen 450 euro, vrijgesteld van BTW.

Locatie : NDC Den Hommel, Kennedylaan 9,3533 KH Utrecht
Contact : www.fiac.nl

Terug

Trefwoorden

Advertentie

november uitgave

Partners