Skip naar content
Skip naar hoofd navigatie
Skip naar 1e kolom
Skip naar 2e kolom
Schoolfacilities, vakblad voor schoolgebouwen en onderwijsondersteuning
Zoeken
Move
Close
Tekstgrootte
Home
Bedrijfsvoering
Aanbesteden
Administratie
Bevolkingskrimp
Facilitair Bedrijf
Inkoop
Management
Opleidingen
Shared Services
Leveranciers
Huisvesting
Binnenklimaat
Advies & onderzoek
Luchtkwaliteit
Temperatuur
Verlichting
Zonwering
Bekostiging
Bouwprojecten
Advies
Bouwmanagement
Bouwproces
Verhuizen
Demografische kengetallen
Doordecentralisatie
Energiebeheer
Gebouwbeheer
Glas/gevelonderhoud
Beheer/onderhoud
Huisvestingsconcepten
Tijdelijke gebouwen
wijkfunctie
Leveranciers
ICT
21 century skills
Cloud computing
Databeveiliging
Digitale Schoolborden
Documentbeheer
Hardware
Leerlinginformatiesystemen
Narrowcasting
Presentatiemiddelen
Printen/kopiëren
Procesondersteuning
Telefonie
Leveranciers
Inrichting
Inrichtingsconcepten
Lockers
Meubilair
Praktijklokalen
Sanitair
Sport- en fitnessruimtes
Vloeren
Leveranciers
Schoolomgeving
Bereikbaarheid
Buitenmeubilair
Fietsparkeren
Groenvoorziening
Leveranciers
Schoonmaak
Afvalbeheer
Plaagdierbestrijding
Schoonmaakadvies
Schoonmaakbedrijven
Leveranciers
Veiligheid
Betaalsystemen
Brandpreventie
Chipkaarten
Leerlingregistratie
Legionella
Toegangscontrole
Veiligheidsbeleid
Leveranciers
Leveranciers
Bedrijfsvoering
Catering
Huisvesting
ICT
Inrichting
Schoolomgeving
Schoonmaak
Veiligheid
Nieuwsbrief
administratie
21.
Eric van Steen, manager huisvestingsbedrijf Lentiz: “Vraag hulp van buitenaf om de overstap naar een professioneel huisvestingsbedrijf te maken”
... tot 2047 en inmiddels behelst het IHP de periode 2014 tot 2054. Het huisvestingsbedrijf heeft binnen de financiële
administratie
van Lentiz een eigen module met een balans, exploitatiebegroting en ...
22.
VO kan bedrijfsvoering verder professionaliseren. “Maar aandacht voor kengetallen en benchmarking begint aan de bestuurstafel”
... met overleven.” Ruud Jansen: “Dan is de stap naar een benchmark voor deze scholen erg groot. Want als je de inrichting van de financiële
administratie
niet op orde hebt, kun je dan wel ...
23.
Rinda den Besten, voorzitter PO-raad: “De tijd is rijp voor een update van het onderwijsstelsel”
... verhuur van een klaslokaal moeten de huurpenningen officieel via de gemeente lopen en de energielasten aan de huurder worden doorberekend. Dat trekt
administratie
f zo'n zware wissel op de betrokken ...
24.
Scope4mation maakt het voor scholen mogelijk om informatie tussen verschillende applicaties uit te wisselen
Binnen het onderwijsveld worden veel verschillende toepassingen gebruikt. Facility- en Service Management software van Planon en of TOPdesk, Student
Administratie
en Student Volg toepassingen zoals ...
25.
Fokko Duijzer, Xafax: “Met NetPay ontzorgen wij onderwijsinstellingen afgestemd op bedrijfsprocessen en gebruikersgroepen”
... Er zijn (webbased) managementrapportages voor beheerders, financiële
administratie
, printerleveranciers, cateraars en leveranciers van vendingautomaten. Het is ook mogelijk om per gebruikersgroep ...
26.
René Tromp, GPO-WN: “Sineth scholenbeheer ontzorgt onze organisatie maar we houden zelf de regie in handen”
... dagelijks onderhoud heeft Sineth een software systeem BUMIS. “Onze directeuren of
administratie
ve krachten kunnen digitaal onderhoudskwesties melden via internet. Deze komen bij Sineth in het ...
27.
Tobias Smits, controller RENN4: “Het voorwerk van een aanbesteding is erg belangrijk, bepaal goed wat je wilt”
... is een Europese aanbesteding PSA (salaris
administratie
) met optioneel financiële
administratie
afgerond. Via Linkedin is Tobias Smits uitgekomen bij Pro Mereor voor de begeleiding van de aanbesteding. ...
28.
Pro Mereor Inkoopkenniscentrum
...
administratie
ve diensten, bouw en bouwkundige diensten, facilitaire diensten en leveringen, cloud & webdiensten, energiediensten en leveringen, reprografische diensten, hrm-diensten, beveiligingsdiensten, ...
29.
Stichting Promes rekent af met hinderlijke toiletgeur
... organisatie, maar door het stafbureau onder leiding van een algemeen directeur. Het stafbureau faciliteert de scholen op
administratie
f, financieel en personeel gebied. Ook het onderhoud van de scholen ...
30.
Michiel Wanninkhof, Magna Carta: “FacilityPro is een professionele tool voor facilitair management binnen onderwijsinstellingen”
... ook nog geld op, want de
administratie
is minder tijdsintensief." Meten is weten Magna Carta heeft ruime ervaring met de ontwikkeling en levering van facilitaire systemen. Daarbij zijn zij ...
31.
Richard Giorgi, Gemeente Pijnacker-Nootdorp: “Nieuwbouwwijk Keijzershof met multifunctionele accommodatie 'Het Nest' klaar voor de toekomst”
... Pijnacker. Architect Leon Thier van Studio Leon Thier: "Ook dat leidde tot tussentijdse aanpassingen. Er moest een docentenkamer komen, een extra ruimte voor
administratie
, en meer kleine ruimtes ...
32.
Sylvia Veltmaat, lid CvB Stichting Fluvius: “De begeleiding van Pro Mereor bij de Europese aanbesteding HRM/PSA was een mooi avontuur”
Stichting Fluvius, onderwijsorganisatie voor primair onderwijs in Arnhem en omgeving, ging begin 2012 vanwege een aflopend contract met het toenmalige
administratie
kantoor op zoek naar een partner om ...
33.
John Schreijer: “Professionalisering van inkoop bevordert een efficiënte bedrijfsvoering en levert veel geld op”
... maken van zo'n overzicht kost veel tijd (+/- 100 uur) doordat er bij het vastleggen van de
administratie
ve gegevens op VO-scholen nogal wat fouten worden gemaakt. Overigens hoeft de school dat overzicht ...
34.
Remko Muis, ID-ware: “Ons flexibele Online Card Management Systeem ontzorgt scholen volledig bij het beheer van de schoolpas”
... het verzoek zijn pas in te leveren. Daarmee neem je een enorme
administratie
ve last bij de scholen weg.” Paraplu Remko Muis beseft dat het voor onderwijsinstellingen lastig is om een keuze ...
35.
Onderwijsinstellingen hebben per 1 april 2013 met de nieuwe Aanbestedingswet 2012 te maken
... concurrentie onder de aanbieders vergroten, de
administratie
ve lasten verlagen, een meer uniforme aanbestedingspraktijk verkrijgen en de klachtenafhandeling vereenvoudigen. De nieuwe Aanbestedingswet ...
36.
Social Return: creëren van maatschappelijke waarde bij aanbestedingen
... ingezette arbeidskracht een Social Return indicatie heeft. De steekproef is ook bedoeld om zicht te krijgen op (
administratie
ve) lasten bij opdrachtnemers en de feitelijke (on)mogelijkheden om werk(ervaring)plekken ...
37.
Digitale revolutie (1): Hoe profiteren leerling en docent zo optimaal mogelijk van nieuwe ict-ontwikkelingen?
... In de backoffice lijkt het onderwijsproces al bijna geheel geautomatiseerd. Lesroosters, registratie ziekteverzuim, cijfer
administratie
, leerlingvolgsystemen, en in iets mindere mate elektronische leeromgevingen, ...
38.
Rob Boos, director business operations ISA: "MiniTix heeft de multifunctionaliteit van onze schoolpas aanzienlijk vergroot"
... mij enorm in het gesjouw met cashgeld, ik heb veel minder
administratie
ve rompslomp en het afrekenen bij de kassa's verloopt veel sneller. Dat is die investering waard geweest.” Alleen maar ...
39.
Verhuur van ongebruikte ruimten aan de BSO effectief middel om leegstand tegen te gaan
... Dit moet dan worden vastgelegd in de gemeentelijke huisvestingsverordening, waarna deze verklaring in de gemeentelijke huisvestings
administratie
moet worden opgenomen. Die afspraak brengt met zich mee ...
40.
Naar een HRM-pakket dat bij u past
Voor veel onderwijsinstellingen staan er de komende jaren weer (Europese) aanbestedingen op het programma voor HRM- (Human Resources Management) en PSA- (Personeels- en Salaris
Administratie
) systemen. ...
«
Start
Vorige
1
2
3
Volgende
Einde
»
Aantal #
5
10
15
20
25
30
50
100
Alle
Pagina 2 van 3
Trefwoorden
binnenklimaat
,
doordecentralisatie
,
nieuwbouw
,
bekostiging
,
duurzaam
,
aanbesteden
,
chipkaart
,
samenwerking
,
bouwproces
,
onderwijshuisvesting
,
exploitatie
,
samenwerken
,
energiezuinig
,
onderhoud
,
maatwerk
,
ventilatie
,
bevolkingskrimp
,
betaalsysteem
,
inkoop
,
catering
,
kwaliteit
,
verlichting
,
renovatie
,
wijkfunctie
,
luchtkwaliteit
,
energiebesparing
,
Portakabin
,
energiebeheer
,
schoolcatering
,
assortiment
,
Agenda
12 mei
:
Webinar Verduurzamen in 7 stappen - stap 2
02 juni
:
Webinar Verduurzamen in 7 stappen - stap 3
03 juni
:
Webinar Kennisnetwerk Bedrijfsvoering: contractenrecht
07 juli
:
Webinar Verduurzamen in 7 stappen - stap 4
01 september
:
Webinar Verduurzamen in 7 stappen - stap 5
16 september
:
Webinar Kennisnetwerk Bedrijfsvoering
06 oktober
:
Webinar Verduurzamen in 7 stappen - stap 6
maart uitgave
ABONNEMENT VAKBLAD SCHOOLFACILITIES
AGENDA
OVER ONS
NIEUWSBRIEF
PARTNER WORDEN
CONTACT
ZICHTBAAR VIA SCHOOLFACILITIES